Завантаження Події

« Всі Події

  • Це подія пройшло.

Логіко-математичний розвиток дітей від 1 до 6 років

15.12.2018

Тренер Асоціації дитячих центрів України – Наталія Вовкула, педагог дошкільної освіти, автор програм та методичних розробок.

Реєстрація: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdisu_vbG4whrzqbq6HcyU9wXtoQyPYoIAemiQJOtbwO96rHQ/viewform

Дата проведення: 15 грудня.
Вартість: до 25 листопада -1000 грн.
до 15 грудня – 1300 грн.
Для членів Асоціації знижка 20 %.
У вартість включено кава-брейки.

Місце проведення: Центр сучасної освіти та розвитку “Щаслива родина”, м.Ірпінь, вул. Соборна 118/19 (20 хвилин від станції метро “Академмістечко”, пряме маршрутне таксі #420)
Після практичного інтенсиву Ви отримаєте Сертифікат від Асоціації дитячих центрів України та Міжнародної академії наук освітніх інновацій, а також роздатковий матеріал.

ДЕТАЛЬНО ПРО СЕМІНАР:
Математика – це потужний фактор інтелектуального розвитку дитини, формування пізнавальних і творчих здібностей. Від ефективності математичного розвитку дитини залежить успішність навчання математиці в школі. Семінар спрямований на оволодіння педагогами методикою формування у дітей логічних умінь та математичних уявлень у віці від 1 до 6 років.

ПИТАННЯ СЕМІНАРУ:
-Формування логіко-математичної
компетентності дітейд
– Особливості організації
розвиваючого середовища для
розвитку логіко-математичних уявлень дітей раннього та
дошкільного віку
– форми та методи роботи на заняттях
– огляд класичних та сучасних методик з логіко-математичного розвитку
– принципи побудови занять та структура уроку в роботі з дітками (1-2 роки 2-3 роки 3- 4 роки 4-5 років та підготовка до школи).
– Ігри та завдання для кожного віку.

В результаті семінару ви будете ЗНАТИ:
– вікові та індивідуальні особливості формування у дітей окремих математичних уявлень від 1 до 6 років;
-форми організації роботи з логіко-математичного розвитку;
– етапи формування первісної орієнтації у кількісних, просторових,
часових уявленнях дітей та відношеннях навколишньої дійсності;

ВМІТИ:
– використовувати дидактичні ігри у роботі;
-розробляти та використовувати різноманітний дидактичний наочний
матеріал для кожної вікової групи;
– складати та розробляти конспект групового та індивідуального заняття;
– вести спільну роботу з батьками, встановлювати
наступність зв’язку з математичного розвитку дитини.

Деталі

Дата:
15.12.2018
Подія Категорія: