Дитячий психолог, логопед, педагог раннього розвитку НВК «ЄНОТ». Розробник індивідуальних та групових програм розвитку дітей дошкільного віку. Консультант у сфері проблемних дитячо-батьківських стосунків. Засновник студії арт-терапевтичного супроводу процесу навчання дітей молодшого шкільного віку.

Має три вищі освіти: психологічну, педагогічну та юридичну. З огляду на цей факт, має властивість вибудовувати процес взаємодії з дитиною з орієнтацією на її можливості та потреби в даний момент.

Відверто вірить у комплексний підхід у вирішенні проблем. В своїй практиці з клієнтами та педагогами шукає методи розширення меж сприймання запиту.
Знає всі плюси та мінуси раннього розвитку дитини. Тому на заняттях з малюками приділяє велику увагу природньому пізнавальному інтересу.

Закликає батьків та педагогів до гармонійної взаємодії з дитиною, де у кожного є своє право бути почутим і не боятися лишатися собою. Величезне місце в батьківсько-дитячих стосунках відводить повазі до дитини та її потреб.

Вважає, що запорукою успішної роботи з дітьми є у уміння «спуститися» до їх рівня, зберігаючи при цьому контроль над ситуацією. Не вірить в ідеальні, але впевнена у щасливих та свідомих стосунках з дітьми.