Що означає термін «сенсорна інтеграція».

Критерії за якими можна побачити наявність сенсорної дезінтеграції.

Практичні поради щодо взаємодії з дітьми, що мають труднощі сенсорної інтеграції, в умовах освітніх закладів.
Камінська Олена Петрівна – Практичний психолог вищої категорії, має педагогічне звання «психолог-методист» (напрямки роботи: психотерапія за методом символ-драми, пісочна терапія, арт-терапія), педагогічний досвід 25 років, досвід практичного психолога 20 років,
Співвласник «Простору сенсорної інтеграції»,
Спеціаліст з сенсорної інтераціі,
Монтессорі-педагог,
Автор і ведуча тренінгу для педагогів та батьків «Пісочні казки»,
Автор серії статей у журналі «Джміль» у розділі «Психологічна вітальня» за темою «Використання дослідів у моральному вихованні»,
Автор статей у журналі «Дошкільне виховання» розділ «Психологія»: «До дітей з усмішкою» (як подолати стрес), «Хороводи – терапія танцем», «Як подолати страх? Допоможе казка»
Автор і ведуча курсу для дошкільників «Географічні мандрівки»,
Автор програми «Дитина в світі емоцій» (розвиток емоційної сфери та соціалізація дітей старшого дошкільного віку),
Автор і ведуча тренінгів з безпеки «Діти і незнайомці» та інші