Кожна людина, яка продає, – товар, послугу, ідеї, себе як експерта або найманого працівника, – має спочатку відповісти собі на питання: «Як я полегшую життя інших? Яку їхню проблему я вирішую? І чи полегшую взагалі?»

Два з половиною роки у мене була школа англійської для дітей. Наші справи йшли добре, кількість учнів зростала. Я вирішила, що мені потрібно більше приміщення, аби розширити бізнес. Орендувала новий офіс через дорогу від попереднього. Він був більшим і кращим, і розташованим на один кілометр далі.

І знаєте, що трапилось? Більшість наших клієнтів ми втратили. Їм було далеко і незручно ходити до нового офісу.

Перший офіс був у будинку, який був на шляху з садка і школи. Батькам було зручно заводити дітей на англійську, повертаючись додому ввечері. Ми вирішували їхню проблему: отримати якісну освітню послугу «не за всі гроші світу», не витрачаючи час на дорогу деінде.

Коли ми переїхали, ми перестали вирішувати їхню проблему економії часу. А економія часу для батьків дітей – дуже важливий фактор.

Мені довелось починати бізнес на новому місці практично з нуля.

Якщо ви – найманий працівник чи працівниця, то набір ваших професійних і особистих якостей має полегшувати роботу компанії, в якій ви хочете працювати. Ви повинні вирішувати конкретні проблеми свого роботодавця.

Зараз я не проводжу регулярних занять з дітьми, і не маю свого бізнесу. Працюю як вчителька-методист і тренерка Асоціації дитячих центрів України. Нещодавно під час розмови з колегою мене осяяло, і я сама для себе сформулювала, навіщо і для кого зараз працюю. Чому тренерство і методична робота так мене надихає і наповнює.

Коли я раніше регулярно навчала дітей і мала по вісім-десять груп, то це було так.

На початку навчального року ти повна енергії, у тебе сто двадцять вісім ідей в Pinterest, які ти неодмінно реалізуєш (ха-ха-ха!), ти клікаєш «цікавить» на всі семінари довкола. Ти пишеш програми і плани уроків, робиш матеріали, шукаєш ідеї.

В лютому-березні починаєш рахувати дні до кінця року. Ідеї в Pinterest сумно чекають, творчої енергії все менше. Ти пишеш плани, програми і робиш матеріали, але внутрішня батарейка наближається до відмітки 10%.

А коли ти ще й працюєш сама на себе, і/або в тебе свій маленький освітній бізнес, то ти ще плануєш, рахуєш, здаєш звіти, постійно спілкуєшся з клієнтами, нагадуєш про оплату, і так далі, і так далі.

До чого це. Я знаю, як це – бути викладачкою і працювати з дітьми. І знаю, наскільки викладачі обмежені в часі, а ще часто – в ресурсах. І як вони тонуть в рутині, – незалежно від того, приватний це проект чи державний заклад.

Те, що я роблю, полегшує життя викладачам. Я заощаджую їхній час і ресурси.

Як? А ось так.

Я систематизую свій досвід роботи в освіті та освітньому бізнесі, відбираю найважливіше і передаю це викладачам на семінарах, конференціях, воркшопах. По пунктах і конкретно: методика, планування, активності тощоі.

Ще я підтримую викладачів-початківців, ділюся своїми лайфхаками, розповідаю історії зі свого досвіду, і про свої провали і невдачі теж обов’язково.

Я маю час і ресурси, щоб постійно обробляти велику кількість інформації про тенденції, новинки та нові ідеї в навчанні. Знову ж таки – відбираю лише найважливіше і найкраще, зерно від полови – і передаю це все викладачам. Їм не потрібно шукати, наприклад, які є підходи в навчанні читанню англійською – я це все вже знайшла раніше, спробувала на уроках, побачила, що працює, що ні, зробила вижимку без води, написала семінар, створила гарненькі слайди.

Або, наприклад, зараз я проходжу навчання для викладачів, яке досить об’ємне. Його тривалість 2 місяці, це займає 8-10 годин на тиждень. Не всі мають час на це, зрозуміло. Тому я пройду його, і потім буду ділитися ідеями (а їх там дуже багато, слідкуйте за анонсами!).
https://osvitanova.com.ua

« »